vineri, 1 octombrie 2010

Edgar Cayce şi reîncarnarea


Edgar Cayce, unul dintre cei mai celebri mediumi şi vindecători ai secolului XX, a manifestat timp de 43 de ani o misterioasă capacitate de a-şi induce un somn hipnotic în timpul căruia avea acces instantaneu la orice moment de timp şi la orice loc din spaţiu. Cele paisprezece mii de lecturi hipnotice care au rămas după moartea lui şi care sunt disponibile pentru publicul larg, pe CD, vorbesc despre tratamente medicale inedite, despre revelaţii spirituale şi previziuni...

Totul a început la vârsta de 13 ani, chiar dacă încă de la 6-7 ani avea unele viziuni şi chiar conversa cu rudele moarte. Aşadar, la această vârstă, a avut o viziune care l-a influenţat pentru tot restul vieţii – „se făcea” că o femeie foarte frumoasă i-a apărut şi l-a întrebat ce îşi doreşte cel mai mult. Cuprins de emoţie, el i-a mărturisit femeii misterioase din viziune că cel mai mult îşi doreşte să-şi ajute semenii, precizând că în special pe copii, atunci când sunt bolnavi.

Ca o confirmare a faptului că nu a fost vorba despre o halucinaţie sau o experienţă născută dintr-o  imaginaţie debordantă, la scurt timp după aceea, Edgar a început să manifeste un „talent” foarte-foarte neobişnuit. Mai exact, dacă adormea cu capul pe cărţile de la şcoală, asimila printr-un fel de memorie fotografică tot interiorul iar la trezire era capabil, spre uluirea celor din apropierea lui, să reproducă cuvânt cu cuvânt conţinutul acestora. Şi chiar dacă acest dar s-a estompat cu timpul, la maturitate a fost înlocuit de unul şi mai important, amintit mai sus...

Şi pentru că multe dintre informaţiile legate de viaţa şi realizările lui sunt cunoscute, mă voi referi doar la un aspect foarte interesant din revelaţiile sale spirituale - viziunea lui despre reîncarnare.

În timpul somnului hipnotic el şi-a descris şi câteva dintre propriile reîncarnări. Conform relatărilor făcute la revenirea din starea de transă, el s-a văzut, spre exemplu, ca un mercenar din Cornwall, în armata britanică, înaintea războiului american pentru independenţă sau ca Ra Ta, un preot egiptean. Dar nu acesta este aspectul cel mai interesant. Conceptul pe care l-a adus el în lumea occidentală şi care confirmă, de altfel, spiritualitatea orientală, este acela de „grup karmic”. Potrivit viziunilor lui, mulţi dintre oamenii pe care i-ai întâlnit într-o altă viaţă se reîncarnează împreună cu tine şi în actuala existenţă şi se vor reîncarna şi într-una viitoare, în funcţie de necesităţile şi de condiţionările evolutive ale fiecărui membru al unui astfel de grup. Cu alte cuvinte, îţi vei reîntâlni în această existenţă o parte dintre prietenii şi duşmanii altor vremuri. Şi îi vei reîntâlni pe unii în ipostaze pe care nu ţi le-ai dori. Poate că duşmanul tău de moarte din trecut îţi este astăzi frate. Poate că iubirea vieţii tale de demult îţi este fiu sau fiică... Necesitatea de a asimila noi experienţe, de a interacţiona cu anumite fiinţe umane din perspective diferite, tocmai pentru a aprofunda o anumită iubire, sau pentru a învăţa iertarea, sau pentru a plăti anumite greşeli, face ca tot trecutul să rămână ascuns, în uitare...

Din această perspectivă putem spune că este o binecuvântare că oamenii acestei civilizaţii pământene, destul de primitive, de altfel, nu îşi amintesc vieţile anterioare! Pentru că, dacă şi le-ar aminti, întreaga planetă ar deveni terenul unei vendete fără sfârşit! Un subiect asupra căruia merită să medităm...

de Daniel Roxin

Articolul poate fi preluat cu citarea sursei şi link

8 comentarii:

Anonim spunea...

eu cred ca este tocmai invers..am invata din greselile noastre si am evolua mult mai repede...dar cineva nu vrea asta ..de aceea nu ne amintim de vietile anterioare ..cum poti invata din greselile proprii daca nu ti le amintesti?reincarnarea este o capcana din care nu mai prea stim cum sa iesim..si cuiva ii este de folos ..nu noua...din pacate!

Anonim spunea...

Despre grupurile de suflete vorbeste si Michael Newton - celebru hipnoterapist - in "Destiny of Souls".Va recomand cartea , contine marturii ale unor persoane aflate sub hipnoza care descriu lumea dintre vieti ( adica dintre reincarnari) , faptul ca fiecare face parte dintr-un grup de suflete alaturi de care se reincarneaza , faptul ca stie ce lectii va avea de invatat si mai ales , ca nu exista suflet rau si in niciun caz , iad. Frumos blog domnule Roxin , chiar faceti ceva util! Iar documentarul dumneavoastra despre padurea Baciu imi va folosi pentru lucrarea de licenta asa ca va multumesc ( nu doar in numele meu ci si in numele mai multor persoane ) pentru munca depusa!Felicitari!

Daniel Roxin spunea...

Cu drag!

Lavinia D spunea...

Draga Daniel,
Poate nu intamplator am dat peste blog-ul tau si am citit atat cat sa cred ca ar trebui sa te afli in Antologia Starpress a scriitorilor romani contemporani de pretutindeni, care este in curs de aparitie, in limbile romana si franceza. A aparut deja una in romana si engleza. Eu apar in prima si voi aparea si in a doua carte si stiu ca se cauta talentele ca tine, spre a fi facute cunoscute in intreaga lume.
Daca esti interesat sa apari in aceasta carte, te rog sa-mi spui. Eu trimit deja link-ul celor care fac selectia, pentru ca exista un nr limitat de pagini si ieri imi spuneau ca se apropie de final cu inscrierile. Ai putea gasi informatii pe internet despre asta (Antologia Starpress).
Doamne ajuta!
Lavinia Dumitriu

Anonim spunea...

Daca mai era nevoie, sa-mi demonstreze mie ca nimic nu e intamplator... acum citesc una dintre cartile d-lui Newton, despre suflete, si sunt total captivata... parca nu-mi vine sa las cartea si mereu imi aduc aminte cate ceva din ea, care-mi face placere ... Si eu cred ca daca ne-am aminti pentru ce suferim in lumea "asta", unii ar alerga pana la capatul lumii sa se razbune - vezi "Nemuritorul" care nu degeaba are subiectul pe care il are :)
Sanatate si minte buna tuturor !!!

Ania spunea...

Cred ca putem experimenta pe noi.Eu, de la varsta de 5 ani stiu ce am fost in alta viata.Mereu ma visam balerina, dansam in somn, pana ma trezeam.Multa vreme, m-am luptat cu visele mele, apoi am stiut sa le accept.Primesc in somn informatii din trecut si despre viitor.Premonitii, desi n-as vrea sa le spun asa.Si cele mai multe le primesc de la persoane decedate.Nimic nu ma mai poate convinge ca nu exista viata dupa moarte.Poate nu asa cum o percepem noi.Dar exista.

Anonim spunea...

nU EXISTA VIETI ANTERIOARE, TOTI MEDIUMII CITESC ENERGIILE REZIDUALE .

Anonim spunea...

Energie Reziduala .. oare ma intreb daca persoana de mai sus stie ce inseamna asta !?? pana si celebrul Ainstein spunea .. parca TOTUL ESTE ENERGIE nimic nu e FIZIC; atomul , eletronul nu sunt particule FIZICE si exista in mai multe locuri in acelasi timp si numai intr-un loc atunci când un OBSERVATOR CONSTIENT ( OMUL ) incearca sa le OBSERVE .... deci ENERGIE REZIDUALA INSEAMNA DE FAPT CEEA CE SUNTEM INAINTE sa ne INCARNAM IN ACEASTA VIATA .. eu cel putin asa o concep ... mai ales ca ultimile descoperiri in fizica quantica demonstreaza aceste lucururi inclusv ca existam intr-un MULTIVERS !