luni, 8 august 2011

O reţea subterană de tuneluri, din Epoca de Piatră, traversează întreaga Europă

Oamenii din Epoca de Piatră au realizat o reţea de tuneluri subterane care traversa întreaga Europă, din Scoţia până în Turcia, potrivit arheologului german dr. Heinrich Kusch. Acesta susţine într-o carte publicată recent că a găsit dovezi ale acestor subterane în sute de aşezări neolitice de pe întregul continent.

Dr. Heinrich Kusch susţine în cartea sa, "Secrets Of The Underground Door To An Ancient World", că, probabil, reţeaua subterană trebuie să fi fost enormă, având în vedere faptul că o parte a rezistat timp de 12.000 de ani, scrie Mediafax.

"Numai în Bavaria, Germania, am găsit 700 de metri din aceste tuneluri subterane, iar în Styria, Austria, am descoperit 350 de metri. În Europa au existat mii de tuneluri, de la nord, din Scoţia, până la Marea Mediterană", spune arheologul.

Citeste mai mult AICI

6 comentarii:

Osiris spunea...

Daniele, imi pare rau dar articolul e c-am "sarac" cu un titlu prea "bogat". Cei de la realitatea.net ar putea sa se informeze mai mult si sa dea mai mult decat acest pic. Stim cu totii ca si la noi exista o gramada de tuneluri pe sub munti... . Eu consider o stire destul de saraca pt. un post cu un nume ca "Realitatea". In rest, o zi buna tuturor, cu mult SOARE in suflet! ;-)

Anonim spunea...

Interesante și articolele de aici:
http://rcristea.blogspot.com/

Tamy spunea...

Am citit tot articolul, foarte interesant...

Anonim spunea...

Osiris articolul e prea lung pentru cei ce-si pot aminti :) pentru mine era de ajuns decat titlul ca sa imi amintesc ca si eu am contribuit la constructia lor :) daca e sa iti fie destinat vei intelege din 3 cuvinte daca nu e pentru tine nu vei intelege nici din 100 de pagini :)

andrei spunea...

Am ceva dubii legate de aceste tuneluri. In unele locuri sunt taiate prea perfect sa fie facute de mana omului, dar poate ma insel.
Tare ciudat insa mi se pare ce spune arheologul: "Numai in Bavaria am gasit 700 de metri". Mi se pare foarte putin, mai ales ca vorbim de o retea

Anonim spunea...

Arata ca niste pesteri banale sapate de apa in calcar...Desigur , sunt mai vechi de "epoca de piatra" dar e normal ca in vremea aia sa stea oameni in ele. Personal nu cred ca sunt artificiale,nici ca au o logica sau comunicare intre ele, dar ca exista mii de km de galerii in Europa si in lume e normal...Exista retele subterane vechi si artificiale, dar nu sunt astea, acelea fiind cilindrice si produse prin vitrifierea si presarea rocii topite spre exterior. Iar 700 m e ..nimic.Poate 700 km.