marți, 31 ianuarie 2012

IMPORTANT: Semnati pentru oprirea cenzurii pe internet si dati linkul mai departe!!!

Este momentul sa reactionam cu totii si sa le trimitem un semnal clar celor care vor, sub pretextul protejerii drepturilor de autor, sa ne cenzureze, sa ne violeze intimitatea, sa aiba un cadru legal pt inchiderea siteurilor si blogurilor care nu convin Noii Ordini Mondiale. Asa cum deja ati inteles, cea mai mare parte a presei scrise si audio-vizuale este controlata de sistemul corupt care ne fura si ne minte; ultima baricada a luptei pentru libertate si demnitate este internetul. Semneaza si tu petitia care va ajunge la toti membrii Parlamentului European si trimite aceste informatii tuturor prietenilor si cunoscutilor tai!

Semneaza aici: http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet_spread/?sbc

La ora postarii acestui articol erau aproape un milion si doua sute de mii de semnaturi...

Asculta Radio Vocea Sufletului! Muzica si emisiuni pentru sufletul tau
http://radiovoceasufletului.ro

3 comentarii:

Carmen spunea...

am semnat petitia si mi-am indemnat toti cunoscutii s-o semneze. sper insa sa functioneze cumva.

Doina spunea...

Am semnat petiția pe la prânz și atunci erau 1.532.000, acum s-a ajuns la 1.600.000 ( la orele 22.30 ).
Dar ce m-a bucurat extraordinar de mult, este faptul că românii votează unul după altul.Numai eu am numărat 600 de semnături, în 20 de minute.

Daniel Roxin spunea...

Da, am intrat si eu chiar acum sa vad si, intr-adevar, romanii semneaza intr-o vselie, unul dupa altul... Informatiile se raspandesc. :)