vineri, 16 noiembrie 2012

Gluma zilei :))

Într-un bar,  un client...
- Ce v-ar plăcea? întreabă barmanul.
- Ce mi-ar plăcea?… Păi, o casă mai mare, bani mai mulţi şi o sotie mult mai frumoasă.
- Nu, zise barmanul calm, am vrut să zic: ce doriţi?
- Îmi doresc să câştig la loterie, să mă iubească soacra şi copilul meu să se nască sănătos.
- Ce să fie???… zise barmanul începând să-şi piardă răbdarea.
- Băiat sau fată… nu contează.
- Domnule (enervat de-a dreptul), m-ai înţeles greşit, te-am întrebat doar: ce vrei să bei??!
- Aaa…, păi de ce nu spui aşa?!… Ce ai?
Barmanul:
- Absolut nimic! Sunt perfect sănătos!!!

Asculta Radio Vocea Sufletului! Muzica si emisiuni pentru sufletul tau. 
http://radiovoceasufletului.ro

6 comentarii:

Lucia spunea...

Faina glumița,pana si maimuțicile astea doua de pe creanga se distreaza...


Daniel Roxin spunea...

:))

laura-maria ilea spunea...

:)))) Prinde bine dupa ce m-am intristat urmarind emisiunea... Adevarul, asprul adevar :) Felicitari!

Daniel Roxin spunea...

Multumesc!

Kasandra spunea...

Dragut de tot ! Aminteste de faptul ca uneori unii ne spun ceva iar noi intelegem altceva...

Rosa spunea...

Asa ar fi trebuit sa aratam daca romanii ar fi.....femeile dace ...Pe cand ,noi,romanii suntem , printre inteligentii Lumii ...Apropo...am trait o perioada in Italia ...italienii erau f mirati cum de romanii stiu atat de multe lb straine...ei nu vorbesc corect gramatical nici lb materna ... acest lucru mi-a spus-o chiar unul dintre ei ...:))))Sa fim mandri de ORIGINEA noastra !